Blev inte alls som jag planerat...

Har precis tittat färdigt på en film, Breaking någon ting?? Den va väl så där, ingen film jag skulle rekomendera...
Dagen idag...ja, inte blev det gjort så mycket som jag hade planerat/ tänkt mig! Men det är ju inget ovanligt! Skulle ju hjälpa Pannan att sätta upp bla speglar och lite annat på hennes rum,så att det blir ordning där någon gång! men så blev det inte. Så nu får jag gå med dåligt samvete för att jag lovade och att det inte blev av!! Förlåt gumman, lovar att jag ska försöka att fixa det i veckan!!

Var ute hos Lilla lillasyster och fick massage, så härligt. Man känner sig nästan som en ny människa efteråt!
Fick lite extra värme av Ester som oxå ville vara med på ett hörn!



På vägen hem så stannade vi till på CG´s för "Tant" Kicki skulle kolla på läsglas! Välkommen i gänget gumman!! Hon va jättefin i bågarna! :) Skulle kunna tänka mig att även jag skulle behöva detta?? suck!
Väl hemma så bakade jag GI bröd, har inte gjort detta på evigheter, men jag var sååå sugen på sånt bröd.
Så det blev nybakt bröd och te till filmen!


De goda GI brödet! Mums!

Nu är det läggdax. Det gäller att ladda för ny dag, vecka och månad! Fattar inte att det redan är november! Det ända possitiva med det är.... att snart vänder det igen och blir ljusare!!

Ha en jättebra måndag! och va rädd om dej! <3
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0