"Jobbfest"

Igår kväll var jag som jag skrev tidigar, på "jobb fest". Vi är ett jätte härligt arbets gäng, som har jätte trevligt i hop! Trots att vi är så många olika personligheter har vi alltid lika kul när vi träffas! Jag och Per skulle fixa  med lite ölprovning. Vi började med ett Belgiskt körsbärsöl!? Som faktiskt var jätte gott, vi hade detta som lite för drink.


Boddan serverar körsbärsölet.

Efter detta började vi att testa dom andra sorterna..... som blev ganska många!


Detta var dom flesta av sorterna vi testade, vissa mer eller mindre goda!


Per häller upp ett av ölen


Per hade även fixat en frågesport om öl, och Christina vann...en öl! Grattis! :)


Medan Martin var en av dom som kom sist och vann en alkoholfri öl!!

Sen var det dax för mat..... som vanligt jätte gott när Boddan lagar den!! Efteråt var alla super mätta o goa! så det var bara att inta soffan!


Erik, Boddan och Erland....som förövrigt hade på sig en mycket passande t-shirt för kvällen...


.... visst var den passande??

Tack för en mycket trvlig kväll! med god mat, dricka och gott sällskap!

Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Hahaha jag dör vilken tröja! Passar ju honom till tusen iaf! ;D

2009-11-14 @ 16:07:37
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

ha ha ...ja den T-shirten var verkligen bra.

..gapskratt...

2009-11-15 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0