Första snöflingorna!

Idag har det snöat!! Eller rättare sagt "fnykt" hela dagen! vet inte vad jag tycker om det? Visst kan jag tycka att det är mysigt och härligt när snöflingorna singlar ner från en gråtyngd himel! Men samtidigt, nää det är för tidigt. Om jag får välja så tycker jag det bästa är om det börjar snöa i början av december och att det håller i sig till mitten/slutet av februari så man kan njuta av det.Sen blir det ju mycket ljusare när det ligger snö på marken. Jag älskar verkligen att vara ute i snön, åka pulka, grilla korv och bara va! Vill inte ha en grå regnig vinter till!
Vad tycker du om vintern och snön?


Yehooo.....ner för backen!

Kärleken tyckte att det kunde vara lika bra och sätta på vinterdäcken i helgen, så det blir nog så? Lika bra det.
Rattmuffen är redan ditsatt :) Fick en så jättefin av "barnen" förra året. Det står "Rigth-Left" på den så jag kan hålla reda på vilket som är vad!? Men jag lyckas ändå alltid att sätta den på fel håll!! Haha... Så bra är jag på höger/vänster!


Hörde precis att det skulle komma ännu mer snö nu i kväll/natt!

Ska du ut på vägarna i kväll, så ta det lungt! och kör försiktigt!

Ha en mysig och skön kväll!
Kram






Kommentarer
Postat av: Kompis Carina

Jag älskar snö!

Att gå upp tidigt se marken helt täkt med snö. Det är då morgonpromenaden är som heligast.

2009-11-05 @ 07:21:05
Postat av: Kicki

Vill inte ha snö ännu... :-o

För här blir det mest blask o jag hatar att frysa..

Kommer snön ska det vara kallt o sol om jag får bestämma :-)

...så det så!!!

2009-11-05 @ 08:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0