Höst rusk

Brrr...vilket höst rusk väder det är ute idag!! Tänkte att jag kunde gå en sväng nu efter jobbet, skulle ju ändå ner med posten.... så på med vantar och mössa, ja, jag har införskaffat mig en mössa! Jag som absolut inte passar i mössa. Men Pannan hittade denna åt mig när vi var i stan sist,hon godkännde den, så den fick det bli! Och jag tycker att det är jätteskönt med mössa på...varmt o gosigt. Nå väl, jag börjar gå och känner att det små regnar och blåser ganska mycket! Men eftersom jag tycker att detta är mysigt så gjorde det inget, det är så skönt när man kommer in i värmen igen :)


Riktigt höst rusk!

I går när jag pratade med pappsen, så fick jag reda på att "deras" katt som flyttade in till dem för jätte länge sedan hade dött! Lilla Oden, han blev iofs jätte gammal. Vi har försökt att räkna ut och har kommit fram till att han var ca 23-24år! Det är inte dåligt av en katt! Men dom tyckte att det kändes konstigt och tomt, och dom hade bestämt sig för att inte skaffa någon annan katt. Men jag tror säkert att det kommer att flytta in någon annan katt?! :) För dom kan inte få det bättre än hos mamma & pappa som verkligen skämmer bort dem!!


Oden myser i kvälls solen

Nu ska jag strax i väg på ett kvällsmöte med jobbet. Så idag blev det ingen träning för mig, lika bra det kanske? så jag blir riktigt bra från förkylningen.... fick ju iallafall en promenad! Man får va glad för det lilla :)

Tjingeling, ha det fortsatt gott i kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0