Hur går det med rummet??

För ungefär 2 veckor sedan utlyste jag ju en tävling om det var så att Pannan kunde hålla iordning på sitt rum eller inte? Nu har det gått ett tag och hittills så har hon hållt iordning, med lite grymtande i mellan åt....att hon har en för liten garderob! Men det är ju faktiskt inget jag kan göra något åt? Efter helgen och med rummet fullt av syskon som har sovit där..... så är det lite stökigt! Men detta har hon lovat att fixa idag!? Så det är bara att vänta o se vad som händer?? Annars får vi se vem som ligger närmast till hands att vinna?


Så här ska det se ut på Pannan´s rum!

Ikväll ska jag "leta fram" grejer som jag o Pannan kan sälja på loppis i helgen. På lördag har vi nämligen hyrt ett loppis bord på IOGT-NTO vid vattentorget, tillsamman med Kicki o Johanna, för att bli av med lite bråte! Det ska vara en loppis och sammlarmarknad där mellan kl 9-15. Så har ni vägarna förbi.... titta gärna in o se om ni kan göra några fynd?! Har lovat att Pannan ska få hälften av förtjänsten eftersom hon åker till Stockholm och storasyster om 1vecka, och åker man dit måste man ha pengar så man kan shoppa loss!! eller hur?

Ha det fortsatt bra idag!
Kram

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Jag kan ju inte förlora bara för att mina syskon stökat ner, var det inte mina saker som skulle stöka ner mitt rum, eller? Jo, jag tror det! För jag handlar inte på snitz och jag änvänder inte MAMMAS älgstrumpar samt martins strumpor och jag använder deffenitivt inte killparfym, jag tror faktiskt att jag inte kan förlora på att mina syskon stökar ner och inte städar upp och om jag isåfall förlorar pga av detta så kan dom ju inte längre sova i mitt rum, utan då får väl du ha dom i ditt rum. Ja det låter logiskt, eller! Jodå, mitt rum, mina regler

2009-11-24 @ 14:14:22
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Kicki

Håller på dig AnnaPAnna så klart....det vet du!!!

2009-11-24 @ 15:48:37
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0