Nu vill vi ha ljus!

Fy tusan va mörkt o ruggit det är ute! Igår måndag, blev det ju inte ljust på hela dagen och troligen inte i dag heller? Hellre att det är en massa snö, det lyser ialla fall upp! eller varför inte SOL!! Så fort det är sol nu, denna årstiden, så känner man hur man verkligen behöver den, ljuset och värmen! man ställer sig ute o bara njuter med ansiktet vänt mot solen!


Det här är ju alldeles lagom med snö och sen en SOL från en blå himmel!

Tänk att det är dax att plocka fram stjärnor och stakar till helgen! Gå på julskyltning, dricka glögg och lyssna på julmusik! och att det bara är 1 månad kvar till julafton idag!! Jag hänger nog inte riktigt med där? Själv är jag kvar i oktober!!


Snart är det dax att skicka julkort oxå!!!

Igår jobbade jag alldeles för mycket, var på jobbet redan innan halv 7 på morgonen!! Har fullt upp och vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja?? känns lite frustrerande! Men jag avslutade dagen med ett träningspass, först spinning och lite styrka och sist en varm bastu efter duschen.......så härligt!! Väl hemma var jag vrål hungrig, så det fick bli en smothie och en kopp te i soffhörnet. Pannan hade bakat en jätte god choklad kaka, så det blev en sån oxå!! :) Sen kom Kärleken som oxå tog en bit kaka! Tack Pannan, den va jättegod!

Minns gårdagen
Dröm om morgondagen
Lev idag!

Ha en underbra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0