Stövlar

Snacka om att jag är LYCKLIG!!!

Jag har köpt mig ett par höga stövlar! :) Detta är väl iofs inte så märkvärdigt? Men för mig som ALDRIG tidigare har fått på mig ett par stövlar.....av något slag är detta jätte stort!! Jag har ALLTID haft kraftiga vader, typ "fotbolls vader". Men nu efter alla dessa år!! Vet inte vad som har hänt? Kan det vara spinningen? Tycker iofs att det skulle ge mig ännu större vader? Skit samma, jag kan ha stövlar på mig!! :)
Dessa har jag mer eller mindre "bott" i sen i fredags när jag köpte dem.
Pannan blev oxå lycklig eftersom hon kunde ha ett par 36:or utan att dessa var inte förstora!!
Så vi kom hem på fredags kvällen lyckliga och glada efter en mysig dag på stan!!


Våra nyinköpta stövlar! Visst är dom fina?

Nu ska jag strax byta om och sticka upp till träningen, först blir det ett pass med spinning och efter det styrka. Man känner sig så nöjd och glad efter ett träningspass! Komma hem äta lite och sätta sig och titta lite på TV. Ikväll blir det först Simon & Tomas (kanal 3) och sedan Fashion modeveckan i NY (kanal 1), som Pannan rekomenderade och hamnade på blogg.se´s första sida!! Jätte kul! Nu har bägge döttrarna hamnat där!

Ha en fortsatt bra kväll!!
Njuta av livet, lev här och NU!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

jaa.. jag har hört om jättemånga som har svårt att hitta stövlar för att man har större vader. Som min mamma exempel. :)

2009-11-02 @ 19:51:18
URL: http://emiliavideos.webblogg.se/
Postat av: SaraFia

Jättesnygga mamma! :D

2009-11-03 @ 10:13:05
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0