Suprise lördag!

Så var det måndag igen!! Fattar inte att helgen måste gå så fort! Har förövrigt haft en helt underbar helg! :) I fredags så tog vi, Kärleken och jag, det bara lungt. Lagade god mat och drack ett kanon gott vin till det, tända ljus överallt, mysigt! Satt länge och bara pratade om allt möjligt..... sen masade vi oss in till varsitt soffhörn och tittadel ite på Idol. Har inte följt det så mycket, så jag var inte så insatt idet, men alltid kul att titta på.

Lördagsmorgonen tog vi det lungt, en lååång frukost, läsa tidningen och lyssna på "Ring så spelar vi" kan det bli mycket bättre en lördags förmiddag? Vaknade förövrigt och var ännu mer förkyld än jag var i fredags!! Ggrrr. Så det blev att kurera sig med nnu mer echinagard, och det hjälper faktiskt! Åt faktiskt en massa vitlök oxå!

Vi skulle ju "suprisa" Kärleken idag (lördag) inför hans stundande födelsedag. Han hade absolut ingen aning om någonting. Hi hi hi....Så när vi åkte in till stan på eftermiddagen för att göra lite ärenden, så trodde han ju att det var därför vi åkte in till stan. Vid halv 5 ringer min mobil (Kicki) och låtsas vara min syrra och vill att jag ska hjälpa henne att hämta hennes son, för det har kört ihop sig för dem? Jag ska hämta honom vid Gokarten. Kvinnans list! Hi hi... Kärleken fattar fortfarande INGENTING! När vi kommer dit så träffar vi Lasse o Julia..... shit oxå, men Kärleken tänker bara "Oj då, ska dom oxå hämta ungar här?" När vi kommer in så sitter alla där och väntar på honom och då går det upp ett ljus för honom! Ha ha... grundlurad :)


Genomgång innan körningen!


Ha ha.... att ni kunde lura mig så??


Man riktigt kände hur hornen växte i pannan när man körde!! Ha ha ...


På med full utrustning!

Efter att vi hade kört klart var det dax att åka vidare.... Kärleken skulle inte veta nått, så på med ögon bindel och hörlurar, in i bilen och i väg! Det blev en hel del "kringelikrokar" innan vi var hemma och framme i Mickes "Foun house" där vi hade dukat upp med korv buffé!!!
"En korv är alltid en korv" Uffes ordspråk!

 
Korv buffé...... bild lånad från Kicki

Efter en jätte trevlig och rolig kväll bar det hemmåt efter midnatt! Lagom trötta och med en massa blåmärken överallt på kroppen? Detta måste bara göras om!

Ta vara på livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

... ja visst känns det att man har muskler både här o där...ha ha..men det var JÄTTEKUL!!!

2009-11-09 @ 11:15:32
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Va kul med go-cart...brum brum!

Du och Kikki ser ut som 2 gulliga guldhamstrar med mat i kinderna ;)

2009-11-09 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0