Tisdag = Myskväll

Tisdagarna har blivit en mys kväll hos oss! Ofta äter vi lite extra gott och Kärleken o Emil brukar komma hit och äta oxå. I kväll blir det räkor...massor av räkor, ägg, rostat bröd och annat gott till! Det känns lite extra när man gör detta mitt i veckan! Men det är ju här och nu vi lever! eller hur?


Extra mysigt blir det med en massa tända ljus! Älskar denna årstid när det syns att man har tända ljus!

Pannaskruttan har förövrigt varit och vacierat sig mot svininfluensan idag. Det gjorde inte alls så ont som alla hade sagt till henne att det skulle göra. Själv får jag vänta på att vacinera mig, eftersom jag inte tillhör någon risk grupp, är ändå lite i valet o kvalet om jag ska ellr inte? Får väl se när det är dax. Kanske har man redan blivit smittad av influensan??

I morgon är det dax att klippa sig! Äntligen, tycker att jag är hur långhårig som helst! Ja, jag vet! det är bara jag som tycker detta, ingen anna märker hur långt mitt hår är? ha ha .....
Får väl passa på att handla när jag ändå är i stan. Sen är det ju 2 födelsedagar!! suck! om jag ändå visste vad jag skulle köpa?? Förslag någon? Det svåraste är till Martin......


Vad kan man tänkas köpa till Martin??? Förslag mottages!

Nu kokar äggen, dax att göra lite nytta igen! :)

Ha en mys kväll du oxå!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0