Anti o Bläää

Usch!!! va jag känner mig anti idag! Hatar när jag är sån här! Det bara "flög" på mig i förmiddags!? Ingenting är kul, det är fel på allt och jag känner mig bara URK o BLÄ! Helst av allt skulle jag vilja dra en filt över mig och inte komma fram förrens allt känns bra igen! Hoppas verkligen att detta snart går över. Jag ska ju dessutom på tjejträff i kväll! Hur kul är det på en skala mellan 1-10,när man känner sig sån här? -2 ungefär! Suck. Funderar på att gå ut o gå en lång runda innan jag ska iväg, i bland hjälper det med att ut o "rasta" sig! Förhoppningsvis så blir det bätter när jag väl är på plats?
En sak som är possitivt idag är att jag har fått världens bästa musik till min spinning!!! Har lyssnat på musiken till och från hela dagen! TACK min underbara Carina kompis för hjälpen! Du är guld värld! :)

Jaa, hoppas att ni känner er bättre än vad jag gör just nu?

Ha det gott o var rädda om er!
Kramar

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina kompis!

Va kul att du tyckte om musiken!

Ibland känns livet tungt och man undrar över en hel del saker...men man får hitta sina guldkorn. För vem vill ligga i en kista under jord när man kan vara här uppe och spegla sig i solen ;)

2009-09-26 @ 10:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0