Äntligen fredag, igen!

Åhh...äntligen fredag! Så härligt! Efter jobbet ska Pannan och jag åka in till stan o shoppa loss lite, har ju fått lön idag...och det är ju synd att den ska behöva vara på kontot! HA HA ... Bätter att "befria" den!
Igår hade jag mitt spinningpass med min nya musik, som var kanon att köra till! Men i dag har jag ont i min axel! Inte bra! Är stel och öm och har svårt att röra den idag....får försöka att ta det lungt över helgen.
Ikväll ska vi göra ABSOLUT INGENTING!!! Bara ta det lungt och äta gott dricka ett gott vin, ett Amarone vin! Mmm... Tycker att dessa vinerna är kanon goda! Kärleken har haft fullt upp på jobbet hela veckan och jobbat sent i stort sett varje dag, så han behöver att pysslas om!


Min Kärlek! <3

Känner att jag börjar få lite "Tidspanik"....mycket som ska göras, fast igentligen bara små saker, men det tar ju oxå tid! Behöver få bort allt papper, tror att det är pappersinsamling i morgon? Får kolla detta. Sen är det alla PET flaskor som behöver pantas, allt glas, plast och konservburkar som behöver komma till återvinningen! Dessa högar bara växer o växer! Ibland känns det faktiskt jobbigt att var "präktig"! Ha Ha.... Skulle även behöva gå igenom mina "papper" sätta in dem i pärmarna, hitta förs.pappret, kan ju va bra att ha med sig när man åker i väg?! Sen måste jag ju börja planera min packning, Hatar att packa! Tycker att detta är så jobbigt! Vet ju inte vad jag ska ha med sig eller vad jag är sugen på att ha på mig när jag är i väg??


Allt mitt papper + att jag har en massa påsar i garaget oxå!!


Det kanske kan bli några kronor av dessa??

Njut av livet! :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

åhhhhh.....suck...DU BEHÖVER SEMESTER!!!!!

2009-09-25 @ 10:21:26
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0