Bullbakning

Så var denna dagen över! Den har gått lika fort som alla andra dagar brukar göra, fattar inte vart tiden tar vägen? Fast, visst jag har fått en hel del gjort. Först och främst så jobbade jag ju hela dagen och var inte hemma förrän vid 17 tiden. Då möttes jag av en härlig doft när jag klev innanför dörren.... Pannan hade bakat bullar! Mumms va gott! Saffrans bullar med vitchoklad fyllning. I våran familj så äter vi saffrans bullar lite då och då och inte bara till jul.


Pannan i bakartagen!


En massa goda bullar blev det!

Han även med ett träningspass, hoppade spinningen eftersom jag fick ont i min axel när jag hade spinnat sist, så det blev 50min på "crossen", jätte skönt att få svettas lite, kommer säkert att känna av detta i baken i morgon? Sen blev det lite mage och ben, får vänta med att köra armar tills axlen är bättre.
Väl hemma så blev det ytterligare ett avsnitt med Hollywood fruarna!! Jag kan alltså inte slita mig från detta program! fast jag igentligen aldrig tittar på sånt. Men på nått sett så blir jag så facinerad över deras "liv" om man nu kan kalla det det?

Nu väntar sängen! Hade svårt att sova i natt så jag hoppas att jag sover bättre i natt?

Natti natti! Suss så gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: fine

ja det är jättemysigt där - det känns så genuint och gammeldags. och deras scones var ju FÖR underbara :)

2009-09-29 @ 13:42:51
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0