En "snabbis" i stan

Nu har jag varit en "snabbis" i stan. Hade en klipptid kl 11 och innan dess skulle jag lämna blod, så det var bara att ta ledigt några timmar från jobbet. Tur att jag har ett jobb där detta funkar, det är ju inte på alla ställen det går.
Klippningen blev jättebra (om jag får säga det själv) MEN "min" frissa går på mammaledighet nu, detta var hennes sista jobbdag! Suck, undrar hur det blir när jag ska klippa mig nästa gång? Ja ja, det får bli en senare fråga!
Passade även på att gå på apoteket o köpa på mig reseförpackningar av schampo, duschcrem och lotion, ha ha...präktigt va? Sen behövde jag ju lite nya böcker, så jag har nått att läsa! Så det blev 4 st (ta 3 betala för 4) Åhh så härligt det ska bli att få komma i väg till värmen och solen. Var förresten inne o kollade vädret, det visade +27 och SOL!! Inte helt fel!
Ikväll måste jag börja se över min packning! Har inte börjat med det ännu! Ahh, det är väl bara att slänga ner bikinin...(viktigaste) + lite till, ha ha! 

Njuta av dagen! och det underbara höstvädret som vi har i dag! sol, klarblå himmel och lagom kallat! (Kom på att jag behöver en höst jacka.....jag har ingen!)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men oj hur ska du klara dig...när du äntligen hittade nån som kunde klippa dig som du ville???!!!

Bara tisdg idag...lugnt du hinner packa...3xP...inte svårt alls! :-)

Ses efter jobbet!

2009-09-29 @ 14:55:42
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0