Mycket bättre

Idag kändes det härligt att vakna, hade inte alls lika ont som i går! jippi! Har varit på "disriktet" och fått bytt  kompressen, tyckte att den jag hade var såååå äcklig!! Urk! Hade inte fixat att ha kvar den över helgen, så nu har jag en ren och fin kompress och allt känns bra igen :)
Om en stund ska jag träffa Kärleken vid fiken, det blir en "mack lunch" idag. Sitta ute och bara njuta av det fina vädret.....verkar som om det ska bli lika fint i morgon oxå!! Yes! Då blir det säkert en runda in till stan med Pannan och kanske Kärleken? (Vet att han hade mycket på jobbet just nu) Och naturligtvis en FIKA! troligen på Millas, vårt nya favo ställe!


Åhh va jag saknar SaraFia och Martin, det va ett tag sedan dom va "hemma", tur att jag har Pannan kvar hemma!
Puss på er mina älsklingar!!

Nu ska jag göra mig i ordnig för att träffa Kärleken!

Ha det gott i solen och värmen, Njut av dagen!
Kramar

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Saknar er också! Men vet du!!!! På söndag 21:15, SVT 1, kommer del 1 av 4 av MANNEN UNDER TRAPPAN! OMG liksom! Hoppas avsnitten ärlika bra som boken!! Du får inte glömma att kolla!

2009-09-11 @ 17:27:32
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0