Ont

Idag har jag haft ont ont ont!!! Är väl all smärtlindring som försvunnit ut ur kroppen? Har bara tagit det lungt...hela dagen!! Jätteduktigt för att var mig. Gick upp strax efter kl 8, fixade frukost och satte mig framför morgon tv, något jag inte gjort på evigheter, det va faktiskt riktigt mysigt! Åt lunch med Kärleken, som var jätte snäll och diskade upp både frukosten och lunchen åt mig.....han visste väl att jag skulle göra det annars? Och jag ska ju ta det lungt!? Tack min Kärlek!
På eftermiddagen när Pannan kom från skolan så gick vi ner till fiket och tog en liten fika, skönt att få komma ut o gå lite....var även förbi och handlade det viktigaste.


Vad vore livet utan fika???                Mums för sockerbulle!

Nu har vi precis ätit kvällsmat, lax och pasta (jag tog bara sallad istället för pasta) och nu ska jag sätta mig i soffa....igen..... Vet inte när jag satt så mycket framför tv:n???? vet inte om det är något att titta på? annars får jag väl ta och läsa istället.
Pannan är jätteduktig och fixar och donar med det mesta här hemme just nu + att hon får hjälpa mig med en massa andra "saker", hade inte fixat detta utan hennes hjälp! Tack Panna gumman!!


Vad skulle jag göra utan Panna älsklingen???

Ha det gott i kväll, i morgon är det fredag igen!!!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Kicki

åh...ännu en dag med underbart väder, njut i brassen med en bra bok & thekoppen :-)

Kramen

2009-09-11 @ 09:35:24
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0