Shopping fredag

Igår var Panna plutt o jag inne i stan och satte fart på pengarna..... tycker ju att det är synd att dom ska sitta "fast" på ett konto när jag istället kan "befria" dem! Ha ha! Det blev en hel del shoppat! Det kunde ha blivit betydligt mer men pengarna måste ju räcka till lite annat oxå!?



För Pannans del blev det 2par gympadojor och ett par andra jätte häftiga skor, svart-vita typ nästan som......ja jag vet inte? En ballerina kjol, trosor och bh.


Pannans nya svart-vita skor, visst är dom häftiga?

För min del blev det en stickad klänning/tunika i grått, blev helt förälskad i den och sen ett par jättehäftiga scottsrutiga strumpbyxor! En svart och en vit långärmad t-shirt, alltid bra att ha till vintern.


Mina nya rutiga strumpbyxor.....vet att jag kommer att älska dem!

Bestämde oss för att ta med lite "Take a way" mat hem, så det blev sushi till Pannan och Kinamat till mig och Kärleken. Var även förbi en snabbis hos Kicki som kommit hem från Kreta! Fick en liten pressent av henne för att jag har varit "extra mamma" i veckan! Tack för den, vännen!

Ikväll ska vi i väg på en "Överrasknings tripp" med Micke, men han har som sagt ingen aning om vart vi ska??? Han vet bara att han blir hämtad kl 16! Roligt med överraskningar :) Återkommer med detta senare!

Ha en bra lördag, njut av ledigheten!
Kramar


Kommentarer
Postat av: street

häftiga skor ohyes!

2009-09-26 @ 14:03:45
URL: http://middleway.blogg.se/
Postat av: Julia

underbara skor, har likadana i min garderob! :)

2009-09-29 @ 15:45:39
URL: http://femindianer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0