Trattisar

Åhh...så gott! idag fick jag en massa trattkantareller av "Jenssan" som hennes brorsa hade plockat och kom med till jobbet! Tack Jennie och din bror! Först hade jag tänkt att göra trattkantarellsoppa....med Pannan protesterade rakt ut!! Är du helt dum eller?? stoppa kantarelle i soppan när man kan göra stuvning.... vilket är en av hennes favoriter. Ok, tyckte jag, visst vi kan göra varma mackor med svampstuvning... och så blev det! Så i kväll blev det varma mackor med trattkantarellstuvning, inte helt fel! Kärleken och Emil var här och hjälpte till att äta upp dem!


Goda "trattisar"

Har även varit och tittat när Emil o Pannan spelade bowling, vilket dom gjorde kanon duktigt idag!! Fast det hjälpte inte så mycket, fick inga poäng ändå!! :( man Pannan slog PB, Grattis!


Emil in action.

Nu är det sängen som gäller, i morgon hade jag tänkt att jobba hela dagen, hoppas att det går bra?

Natti natti o suss så gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Hahaha Jag drömde häromnatten att jag åkte buss utanför Skruv, i den där Älgbacken du vet. Och så typ bara hoppas jag av bussen för det är en massa kantareller och jag typ tänker; "Shit vad många kantareller! Nu måste jag plocka en massa till mamma!" Haha, det var skitmånga jättestora kantareller, haha, galen dröm! ;P



Och förresten; Morden i Midsomer imon fredag, kanal 3 kl. 20:00!

2009-09-17 @ 13:17:37
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0