Party party....

Lördag kväll och jag är jätte trött!! Har varit lite "halv seg" hela dagen.
Jennie och jag var ute o partayade loss i går, hade som vanligt en kanon kväll. Först träffades vi hemma hos Jennie, för att sedan ta cyklarna ner till Markmans, det var tänkt att vi skulle ha ätit där men vi var sena och skulle i så fall ha missat bussen till stan så det blev varsin öl i baren.
Väl inne i stan blev det Bishops, tycker om det stället, bra blandning av folk i alla åldrar. Vi beställde mat och dricka.
Jag kom på att jag är nog inte så "annonym" som jag tror? För det kvittar nästan vart jag är så kommer det fram någon som vet vem jag är?? ( som den gången i Sthlm när det kom  fram en tjej och undrade om jag var från V-ö och hade tränat gymnastik?? eller när jag i sommras var på Gotland och var inne i en affär när "någon" stoppade mig och undrade om det var jag som var jag??) Detta hände även i går.... Det visade sig vara en kille som jag gått parallel klass med på högstadiet och att vi även senare har jobbat på samma företag.... Jag kände absolut inte igen honom?!
Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det var en hel lyckad kväll och att vi kommer att göra om det!
Vi fick skjuts hem av Jennies man (skönt att slippa ta bussen, alltid lika drygt) som hade varit ute med sina jobbarkompisar och som slöt upp hos oss på Bishop´s.


Party party... Per och Jennie

Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på en film med Pannan, fast jag tror att jag kommer att somna ganska fort?
Få se vad vi hittar på i morgon.... ev åka och fika på nått "gott" ställe, ja vi får se?

Ha en fortsatt bra kväll....Go natt o suss så gott!
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0