Måndag morgon

Måndag morgon....känns precis som en måndags morgon gör, man är lite trött, man vill ligga kvar några timmar till i sängen, tittar tillbaka på en bra helg som i vanlig ordning gått alldeles för fort! men eftersom veckan oftast går i raket fart så är det snart helg igen! och man kan ta det lungt, sova tills man vaknar äta lååång frukost, åka in till stan för att ta en fika, eller nått annat trevligt!?



Börjar känna mig lite "pirrig" inför morgondagen och operationen. Drömmde om den här om natten.....typ att man inte fick OP tid förrän jätte sent och att man inte blev hämtad förrän mitt i natten??!! Ja ja, dessa drömmar! Hoppas bara att allt går bra och att axlen blir bra? Undra hur lång tid det kommer att ta innan jag kan använda axlen som vanligt? (hur länge jag får vara utan träning??) Ja ja, huvudsaken är att det blir bra! :)


Mina fina gladiolos (tror att det stavas så?) dax att köpa nya på lördag!

Ikväll blir det spinning, ska ha Kickis pass i kväll eftersom hon inte är hemma, efter det blir det lite styrka och sen en bastu! det är så himla skönt.....sen är det hem, där väntar lite tvätt som ska plockas in.... tvätta går väl an, men vika och plocka in är tråkigt!

Carpe Diem!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Hej Gumman!

Hoppas att din operation har gått bra i axeln.

Mys och ta vara på din tid.

2009-09-09 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0