Äntligen fredag

Yes.... idag är det fredag, vilket innebär att det är helg i morgon och jag är ledig från jobbet! Det har varit en hektisk vecka  för mig här på jobbet, en massa möten, budget och annat som ska fixas men nu får jag ta det lungt i 2 dagar, SKÖNT!

I går hade jag mitt första spinning pass för terminen, ett intensiv pass på 90 min. Det gick kanon bra och jag kände mig jättenöjd efteråt. Det är alltid svårt första gången att veta vad deltagarna tycker? om det var för mycket eller för lite....? Men jag fick höra att dom tyckte det va bra!! Alltid kul att höra :)
På måndag kör jag Kickis pass eftersom hon inte kunde ha det. Längtar redan efter det passet eftersom jag tycker att detta är så roligt att spinna!!


Vad sägs om "min" egen budda??? ha ha ...


...eller om detta???...... stående hunden? eller??? ha ha ha, det va några år sedan!

Ikväll ska Jennie och jag ut o "lufta" oss, först ska vi äta nått sedan blir det in till stan..... Men först blir det jobb, sedan in till stan med Kärleken för att kolla resa.

Ha det bra o Lev i dag i morgon kan det vara försent!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0