Åter till rutiner.

Så var det tisdag kväll 2:a arbetsdagen den här veckan är över och i morgon är det halv dag för mig! Så jätte skönt att bara jobba till lunch :)

Imorgon ska jag först in och luncha med Carina kompis. Vi har inte träffats sen vi var på shopping resa till Ullared i början av sommaren.
Sen är det dax att klippa sig, det ska bli skönt att bli av med "det långa" haha... men jag tycker att det är långt nu! Ingen annan kan förstå att jag tycker det?


Lunchdax med Carina kompis!

Nu har ju även skolorna satt i gång och det mesta återgår till rutiner igen. Både skönt och inte? Om ni fårstår vad jag menar? Alltid skönt att veta vad som väntar lika väl som att vara lite "wild and crazy" och göra vad som faller in!
Spinningen sätter igång nästa vecka...och det ska bli skönt att få komma igång och svettas och flåsa lite! Har inte kommit på hur jag ska lägga upp min "träningsvecka" ännu? Håller på att grunna på det...så det inte blir för mycket eller för lite.



Martin åkte "hem" idag. Det är så kul när han är här, igår var vi en runda på gymet (bland alla andra, för det var ovanligt mycket folk igår) och jag känner att jag har lite träningsvärk i armarna! Härligt! då vet man att man har tagit i!


Hoppas det inte dröjer för länge innan Martin kommer igen?

Nu får det bli en kopp te innan det är dax att tänka på sängen! Är så glad för att jag, än så länge, tycker att det är ganska lätt att komma upp på morgonen :)

Ha en bra dag!
Lev och Njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Stor kram för en trevlig lunch!

2010-08-25 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0