Halsont halsont halsont!

Grrr.....*suck* Jag blir bara så irriterad på min hals!! Har haft ont i halsen till och från sen innan midsommar!
I stort sett hela min semester hade jag halsont, vilket betyder att man INTE ska träna, åh hur kul är det på en skala? -8 ungefär. 

Förra veckan trodde jag att det var på väg att "gå över" ett par dagar utan halsont, Jippi va glad jag va! Men det varade inte så länge för i söndags så vaknade jag med ont i halsen igen, sen har det "gått upp och ner" hela veckan! Så någon träning har det inte blivit på länge :(
Idag hade jag verkligen sett framemot ett träningspass, men i eftermiddags så började halsen ömma igen och när jag kom hem kunde jag knappt svälja för att jag hade så ont!

Så nu är det typ ingefärsavkok (urk), massor av te ( absolut inga problem!) raggsockar på och bara vila och ta det lugnt! och hoppas på det bästa.
Raggisar på......
..... och massor av te!

Eller har du något tips?? Jag bara vill att detta ska gå över NU!! så jag kan börja "mitt liv" igen = träning!
Snart sätter dessutom spinningen igång och då måste jag va pigg!!

Åter till te koppen och soffhörnet! Börjar snart känna mig som en stor soffpotatis!
Förresten så måste jag skaffa fler kanaler på tv:n, har bara bas kanalerna. Tror jag ska ringa "Robert" och se vad han har att erbjuda?

Ha det bäst o va rädd om dig!
Ta vara på livet och ha kul!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

skaffa fler kanaler på TV´n..??? då är det kris. Provat saltvatten o gurgla? 3ggr/dag

2010-08-22 @ 11:42:54
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0