Spinning kväll!

Idag hade jag mitt första spinningpass för terminen! och det kändes jättebra, visst märkte jag att jag inte hade samma kondis som när terminen slutade i våras...men det gjorde inte så mycket! Körde på så gott jag kunde, svettigt o "flåsigt" blev det iallafall :)
Känns lite konstigt att ha sitt pass på en tisdag...har alltid haft mina pass på torsdagar, men lite ombyte skadar inte!



Sen tycker jag att det är så härligt efteråt, när man duschat och sitter uppkrupen i soffan, vilket man kan göra med mycket gott samvete :), och äter lite och naturligtvis en STOR kopp te!

Vad vore livet utan te? Eller som Olle uttryckte det att vi 3 systrar var riktiga "te nördar"?! haha...

Imorgon blir det jobb hela dagen (trots att jag egentligen bara jobbar halv dag), möte på fm och jobb på em! Behöver jobba in lite timmar eftersom jag ska vara ledig nästa vecka! Då väntar sol, bad och paraplydrinkar!! Inte helt fel :)



Nu blir det en stund i soffan innan John Blund kommer o hälsar på....*gäsp*

Suss gott o dröm så sött!
Åhh, glöm inte..... njuta av livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0