Trött torsdag!

Idag har jag verkligen varit jätte trött, hela dagen! Hade problem med att komma upp i morses ( jag som tycker att jag varit så duktig på det hittills) men det va nästa lögn att få benen över sängkanten för att masa sig in på toan och in i duschen, enda sättet att vakan på? men eftersom jag vrider på så mycket varm vatten så var det så skönt att stå kvar..... så jag blev inte piggare för det! *gäsp*


I bland önskar jag att jag var en katt..så man kunde kura ihop sig o sova när man kände för det!

När jag kom hem från jobbet kände jag bara att jag var tvungen att göra något för att inte somna, eftersom vi skulle vara på 19års kalas vid kl 18 hos Hampus.
Så jag slängde på mig träningskläderna och åkte upp till gymet och gick på "crossen" 45 min. Jätteskönt!
Det märks att man är tillbaka på jobbet och är still så mycket på dagarna.... det blir liksom lite "spring" i benen framåt eftermiddagen. :)


En lite suddig bild från när jag sprang Tjejmilen för nått år sedan

NU är det bara att ta det lungt en liten stund. Tänkte titta i "biblen" (IKEA katalogen) som kom i brevlådan här om dagen....alltid kan man hitta nått eller få lite tips o idér :) Har ju tänkt att göra om i biblioteket nu i höst, så jag behöver inspireras!

Imorgon är det fredag igen= snart helg och lediga dagar! På lördag ska jag besiktiga min bil, hoppas att den går igenom precis som den gjort tidigare år!

Ha en skön kväll och en bra fredag!
Njut av Livet!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0