Bio igen

Igår kväll var jag på bio igen! Kärleken hade fått biljetter till förhandsvisningen av Josef Fares film "Farsan". En riktigt rolig film med många skratt men även allvar. Torkel Pettersson som spelar mes men som försöker vara häftig... En av dom roligaste scenerna var när han skulle fixa en sallad!!! mer säger jag inte för er som ska se den.



Passade även på att ta ett litet träningspass igår efter jobbet, hade tänkt mig löpbandet, men precis när jag kliver innanför dörren så blir det upptaget.... Hrmm, så det blev crossen istället, men det gick lika bra det oxå, 45min och lite mage efteråt. Så skönt att vara klar med träningen och klockan var knappt halv 6.
Sen gjorde jag nått jag onte gjort på länge...lagade köttfärslimpa, fylld med fetaost och soltorkade tomater, råstekt potatis och vitlöks sås! Jättegott! och lite efterrätt till det, hallon mixade med grekisk youghurt! Mmmm så gott!

Ikväll är det dax för spinningen, såg att det var fullbokat även idag! Jättekul, tycker jag! :) Få se om det blir gymet efteråt? men en bastu blir det iallafall. Sen blir det hem o bara va...

Imorgon är jag ledig igen, ska försöka få lite gjort hemma så jag slipper det i helgen, sen ska jag vara badvakt på badet! alltid lika upplyftande...ha ha ...

Lev här o NU! och njut av det!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

oj präktiga lilla Pe...smittade det av sig med kättfärslimpan .-)..gott gott

2010-02-11 @ 09:23:29
Postat av: SaraFia

Fasen vad du går på bio då! :p Haha, har sett lite av sallads-scenen i trailer, sjukt kul!

2010-02-11 @ 09:32:36
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0