Hemma idag med

Idag torsdag är jag oxå hemma från jobbet, var hemma även igår. Känner att jag behöver ta det lungt o vila upp mig så mitt huvud blir bättre! Jag var hos doktorn igår och fick "piller" som skulle hjälpa mig att bli av med värken :) som är stressrelaterad! så nu hoppas jag verkligen på resultat, för jag vill inte fortsätta att må så här som jag har gjort!
Stor Kram till Kärleken o Pannan som orkar med mig när jag mår så här...


Pannan o Kärleken, va skulle jag göra utan er??

Träffade även min Carina kompis igår, vi var o fikade på Millas (var annars? ha ha..) Alltid lika kul att träffas, en massa prat blir det och nu var det ett tag sedan vi sågs så det va mycket att ventilera :) Tack vännen för att du finns!

Nu ska jag sätta mig o ta en stor kopp te och bara va!! Kanske läsa lite?
Inatt kommer SaraFia och Ansgar hem över helgen, ska bli sååå kul att träffa dem! Imorgon,fredag, skulle SaraFia träffa kompisar men på lördag är hon hemma hos oss! :)


Ansgar hittade en ny favoplats när han var hemma sist! i diskhon!

Ha en skön dag och njut av livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Stor kram till dig!

2010-02-18 @ 10:17:46
Postat av: Kicki

Vänner finns alltid när man behöver dem :-)

2010-02-18 @ 12:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0