Ljuset har kommit

Har ni oxå märkt detta? att det är ljust  till efter halv 5 på em! Detta är ju super härligt! Våren och ljuset är på väg... Jippi :) Man blir så glad av att det är ljust, nu när vi haft mörkt så länge. Helt underbart...och ljusare blir det hela tiden!


Klockan är över halv 5 och det är fortfarande ljust! Underbart :)

Nu håller jag på att ladda för mitt spinnigpass som börjar vid halv 7, 90 min effektiv spinning! Går igenom min musik, måste ju variera sig lite och inte bara köra samma hela tiden. Efter blir det nog en pyttestund på gymmet (träna lite mage) innan jag sätter mig i bastun, det är belöningen efter ett härligt pass! Sen blir det soffhörnet en stund innan John Blund hälsar på.

Imorgon är jag ledig, vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Men om det är bra väder så blir det att gå en runda, annars får jag väl hitta på nått här hemma? Baka kanske?? Nää, hoppas inte på för mycket. Det är Pannan som brukar sköta det här hemma...hon gör det så bra !! <3

Ha en skön kväll! Njut o var glad!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja det är verkligen härligt att det är ljust en liten stund när man kommer hem, och stunden blir längre för varje vecka.. :-)

2010-02-04 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0