Söndag kväll

Japp, det blev en film...men kommer inte i håg vad den hett?? Typiskt mig! Den va så där iaf, lite konstig, hände inte så mycket? Det skulle va en romantisk komedii? men , nä..de tyckte inte jag! Ivilket fall som helst så var det skönt att få sitta i soffa, vi hade köpt varsit paket glass som vi åt på...Mmmm, va det är gott, att få ha sitt eget paket och äta direkt ur det! :) Efter filmen så var det "En annan del av Köping" så det var bara att slå på 4:an och titta på det. Sen var i stort sett söndagen förbi och det va dax att förbereda sig inför måndagen!

Skulle in o boka mig till nästa veckas måndagsspinning...men det va fullt redan innan halv 8! Så jag hoppas på ett återbud, annars får det bli löpbandet, det är inte heller fel!
Har fortfarande inte fått någon plats till kvällens pass och Pannan tyckte att vi kunde gå på bio istället...så det blir nog så. Har haft träningsvärk i helgen efter snö skottningen i fredags, skönt! för då känns det ju att man har gjort nått :) Sen var jag ju en sväng på löpbandet i lördags kväll med Kicki, så det går nog ingen nöd på mig om jag inte får träna idag? eller?



Ilördags var Pannan och jag inne i stan, en mor o dotterdag! Mysigt mysigt! Vi hade inget speciellt, utom att Pannan skulle kolla på några skor, som tyvärr var förstora! Vi funderade om det gick att göra "fett inlägg" på fötterna? så skorna skulle passa? för dom va jättefina :) Jag hittade en tröja på rean, en svart o vit, lite längre och en större grå sweartshirt, jag som inte skulle ha något!! Pannan fyndade en kläning och en tröja (inte rea)
Sen blev det ju naturligtvis en fika på Millas!! Var annars?


Övar mig på att "tycka om" kaffe, så det brukar bli en kaffelatte!

Ny vecka nya utmaningar!
Ha det gott o va rädd om dig!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0