Torsdag

Precis, nästan, hemkommen från kvällens träningspass... 1,5tim spinning och lite styrka! Det är sååå härligt när passet är slut och man känner sig så nöjd! Nu sitter jag i soffan med en stor kopp te och bageriets (BM`s) goda knäckebröd! Har bara ett knäcke kvar, så jag hoppas att dom har fler, dom brukar ta slut så fort dom är bakade.



Imorgon ska jag jobba några timmar på fm! Hann inte bli färdig med det jag skulle idag och det måste bli klart senast i morgon (jobbade ändå över 1.5tim)...så det va inte så mycket att orda om! Ska även sitta badvakt! wow... vilken höjdpunkt!! ha ha...men det är bara 2tim så det går ganska snabbt, tar med en bra bok att fördriva tiden med!
Sen ska Kärleken o jag ut o äta i morgon kväll, mysigt mysigt! :) Har beställt bord inne istan på La Castelina, så det blir buss in o hem... Någon som varit där?

Strax dax att träffa John Blund...*gäsp*

Ha en underbar fredag o njut av livet!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0