Resumé av helgen

Det känns som om jag aldrig har tid att sätta mig o blogga på helgen? Vet inte om jag har så mycket mer att göra då än i veckorna?
Tänkte iallafall bjuda på en resumé från helgen som gått...

Ifredags var jag ledig från jobbet, Pannan hade lovdag. Jag tog det lugnt hela fm, huvet kändes ganska ok? Vi tog en runda in till stan på em, behövde fylla på kylskåpet...konstigt att det behöver göras så ofta! Jag handlar hem o vipps, så är det slut!? På vägen hem så hade det börjat snöa rejält, men det gick bra att ta sig hem. Sara var ju hemma över helgen och det va tänkt att hon skulle iväg o träffa kompisar, nu blev det inte så utan kompisarna kom hem hit till oss och sen sov dom över här....nästan som "förr i tiden" när jag hade Bed and Breakfast nästan varje helg här hemma! Jag tycker det är jättemysigt när det är fullt hus här hemma!

Lördagsmorgonen började med långfrukost o frallor från fiket! Det hade kommit en hel del snö under natten...så jag tog mig ner till Kärleken för att hjälpa honom att skotta, men det hade han redan gjort! så vi gick in o tog en kopp te istället. Jag hade bjudit hit Kärleken o Ellen på middag på lördagskväll, det blev lasange och till efterrätt chokladfounde...mums! Efter det var det bara att sätta sig i soffan och tilla på melodifestivalen. En lugn o skön lördagskväll!

Söndagen, Sara åkte hem redan vid kl 8 på morgonen, jag var uppe och sa Hejdå, och tänkte bara lägga mig en liten stund o morna till mig...när jag slog upp ögonen nästa gång va klockan 11.10!! Oups! Men jag behövde väl det? Tog det lungt hela dagen, hade ont i huvet idag, inte kul! På kvällen var jag på styrelsemöte med Gympafolket. När jag gick där ifrån var det riktigt kallt ute -18 grader! Brrr... och ännu mer snö kom det under dagen!

Ha en fortsatt bra dag och va rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Var rädd om dig min vän!

2010-02-23 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0