Vårkänslor

Idag har det verkligen kännts som om våren kommit!! Det har varit blå himmel, lite sol och fågelkvitter :) Man blir på så gott humör och man vill bara vara ute och njuta! Synd bara att man har jobbat hela dagen, så jag fick nöja mig med en lite stund ute, men man får va glad för det lilla!



SaraFia ringde mig idag och var förtvivlad för hon skulle åka med tåget mellan Västerås och Sthlm i morgon för att gå på KENT konsert, men det va ju bara en massa inställda tåg *suck* så jag tyckte att hon skulle ta det säkra före det osäkra och åka redan idag...så slapp hon missa allt! Hon ringde mig nu ikväll och sa att hon satt på tåget...va bra! :)


SaraFia är ett stort KENT fan och har en massa konserter framför sig!

Själv har jag varit en runda på gymet direkt efter jobbet. Idag blev det löpbandet (igen) 70min med högt tempo och långa backar! Så jag tror att jag känner av detta imorgon = träningsvärk i baken? Ha ha...
Sen har jag varit ute i "intet" och hämtat Pannan som varit hos en kompis.


Tycker faktiskt att det är fint med all snö...även om man börjar tröttna nu!

Kicki kompis undrade vad jag skulle hitta på att göra om här hemma (som jag skrev igår) först och främst blir det att måla om i tv-rummet och i sovrummet, även om det inte va så längesedan jag gjorde iordning där. Känner bara att jag vill att det ska "hända" något här hemma!

Nu sitter jag i soffan och tittar på OS och herrarnas staffet i skidor, och Sverige ligger nu på 1:a plats! Heja Heja

Ha en fortsatt bra kväll och en bra dag imorgon!
Ta det lungt o va rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Åhnej hahah ajg ser ju megasur ut på bilden ^^ Man i vilka färger ska du nu måla om i? :p D målar typ ALLTID om haha!

2010-02-25 @ 08:52:26
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0