Vad händer idag?

Fredag och jag är ledig! men idag har jag sällskap eftersom Pannan har sportlov. Idag ska jag hjälpa henne med att möblera om i hennes rum (och samtidigt passa på att "städa" av!!)
Få se om det blir en liten runda ute oxå, Pannan ville att jag skulle följa med henne o fota lite istappar!

Just nu sitter jag i sofan med mitt morgon te, så härligt! och tittar på morgon tv och bl.a OS sammandrag, (har faktiskt börjat sakna detta när jag jobbar?!) Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, ha ha...



Ikväll är det Let´s dance ( det ända program som jag verkligen följer) som gäller, få se vems tur det är att lämna dansgolvet idag?

Imorgon ska vi åka upp till Borås och hälsa på min lilla mormor, en riktig krutgumma, fyller 97 nu i vår! och bor fortfarande hemma! (med lite hjälp förstås). Sen har jag ju min kusin och moster som jag oxå ska träffa :)

Igår var det spinning som gällde, 90min effektivt, så skönt! Hoppade styrkan och tog en längre stund i bastun istället!

Ha en ubderbar dag och va rädd om dig!
Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0