Äntligen på min älskade Ö

Först måste jag ursäkta att jag inte har skrivit på en hel vecka....tänk va tiden går fort! haha...

Jag har iallafall anlänt till min älskade ö! Kom hit i onsdags tillsamman med Kärlken o Pannan. SaraFia och Ansgar är hemma och passar "huset".

Igår hade vi en kanondag på Sudersand! Sol och bad (med höga vågor!) hela dagen...så himla härligt! (bilder kommer)

I kväll är det party som gäller, är inne hos min "sommar" syster och strax ska vi ut och först käka sedan blir det klackarna i taket! :)
Men innan maten blir det lite mingel bland krogarna.... lite rosé....är aldrig fel! vad passar bättre en härlig sommar kväll?

Lovar att bättra mig på min bloggning! och få in lite mer bilder!

Ha det gott!
Lev livet och njut medan du kan!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0