HD tur och Allsång!

Så var det redan tisdagskväll och 2 dagar har gått på denna "sista veckan före semestern"! Så himla härligt, sen väntar 4 veckors skön semester som jag inte har planerat någonting på. Ska ju naturligtvis över till mitt älskade Gotland, men även när jag är där har jag inget planerat utan ska försöka att ta dagarna som dom kommer....läsa böcker, sola & bada och bara ha det gott!

Igår var Kärleken och jag på en liten HD tripp. Det går en kortege från Ystad till Haparanda och dom körde igenom stan, så vi hakade på en liten bit! Jätte häftigt att se så många mc köra på led!


Innan avfärd!


Totalt var det nog ett 50 tal HD.


Naturligtvis stannade vi och tog en liten fika på hemvägen :)

På kvällen var det dax att åka in till Allsång i Linnéparken! Vädret var ju kanon och det är alltid kul att sitta där med lite fika och titta på allt folk, det är verkligen en härlig massa människor från alla håll o kanter!


Pannan och Kicki


Visst är det gott med vattenmelon?! ellerhur?

Ikväll är jag bjuden upp till Kicki på ett glas vin! Mysigt att kunna sitta ute hela kvällarna nu och bara njuta, det gäller ju att passa på!

Ha det bäst och va rädd om dig!
Njut av Livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0