Sol sol vindar och vatten...

...Sol sol vindar och hav!!
Snacka om att det varit en helt fantastiskt varm och skön helg! Jag som bara älskar solen och värmen. Kanske kanske att jag kan tycka att det varit lite för varmt att befinna sig mitt inne i landet och inte vid havet! Men idag så stack vi över till Öland för att verkligen gotta oss i solstrålar och salta bad!
Vi åkte hemifrån tidigt idag på morgonen och redan då visade temperaturen +25grader ute i skuggan!!
På väg till Öland så "stötte" vi på fam Söderberg som hakade på och följde med oss till stranden och efter en stund kom Kicki kompis :)
Hela gänget gottar sig i solen!
Kicki och Kärleken
SaraFia va lite rädd för att bränna sig så hon satt under ett paraply!
Bild tagen från tak luckan på bilen...
På vägen hem stannade vi på Burger King, så slapp vi fixa mat när vi kom hem! Ibland måste man få va lat!!!
Detta blir ännu en dag att ta fram i vinter.... en jätte härlig dag med mycket sol och bad!
Ha det underbart och njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pannan

Typ "Hej, rör du min hamburgare så dör du, MOHHAHAH"

2010-07-11 @ 23:12:30
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Kicki:-)KOMPIS

åhh..vilken dag! Superhärligt mina vänner.

Stoppar ner den i sommarlådan.

2010-07-13 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0