Ullared- Shoppingens Paradis eller Helvete?

Nu är det ju några dagar sedan jag skrev ett inlägg...och det beror ju på att jag har befunnit mig i Ullared i 3dagar för att shoppa, shoppa och shoppa!! <3 Det har verkligen varit en upplevelse att befinna sig på denna plats som är antingen himmelriket eller helvetet på jorden?? Allt beror ju på vad man tycker? Själv tycker jag att det har varit hur kul som helst! Något som vi planerar att göra om igen nästa år..... hoppas jag!

Vi startade hemmifrån i måndags morses, för att var på plats kl 11 då det skulle vara nyinvigning av ytterligare butiksyta?!
På plats fanns både Kjell "Livsnjutare" och Morgan "På lagret" (från tv serien Ullared) som bla annat signerade "sina" varor.


Jag passade på att bli fotad tillsammans med Kjell....

....precis som Carina!


Morgan & Kjell signerar sina varor...bla skohorn, muggar, örngott och tändväska?!

När kvällen kom var vi lagom trötta och inte så speciellt hungriga så det blev en liten picknick nere vid sjön med fyllda tnnbrödsrullar, kex, vin men även choklad doppade jordgubbar o champange! (chokladen hade smält när den låg i bilen! så det va bara att hälla upp den på fat o doppa :)


Jordgubbar & champange! Mums va gott!


Picknick i gröngräset....

....och vid strandkanten! Så himla härligt det va!! <3

På vägen hem från picknicken försökte vi hitta Boris, Morgan eller Kjell...men utan resultat!


Istället hittade Anna-Lena en indian!

Dag nr 2 fortsatte vår shopping.... och det blev en massa inrednings grejer till Carina, som nu kan "pimpa" upp hela huset och stugan....


Visst provade vi fina hattar??

När det väl va dax att ge sig av hemmåt så va bilen mer än full lastad..... tur att Carina har en STOR bil!! haha, så att allt fick plats!


Carina packar in dom sista varorna!

Nu är det bara att ligga lågt med all shopping....ett tag iallafall! haha.... Känner att jag inte har något större behov av att shoppa just nu!

Ha det gott i sommarvärmen!
Njut av Livet!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Tusen tack Petra! Du var ett sånt fint stöd i min shopping orgie. Nu har jag "pimpat och Pimpat" här hemma så det känns synd att lämna huset för stugan. Men jag har 4 Ullareds kassar att fylla stugan med när vi anländer dit ikväll.

2010-07-02 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0