Äntligen semester!

Äntligen!!!! så har jag börjat min efterlängtade semester!!! Ja, fast igentligen börjar den ju inte förrän på måndag eftersom jag normalt alltid är ledig på fredagarna!

Vaknade vid 8 tiden, gick ner och köpte frukost och väckte resten av familjen med god "mys" frukost :) färska frallor, marmelad och färsk frukt!



Sen var det dax att göra lite nytta! Så jag rensade bort allt papper och tidningar, glas och plast odyl + pantade alla tomglas! Det är jobbigt att vara "präktig"!
Kände mig så nöjd efter det :) och tänkte att det va lika bra att tvätta bilen när jag ändå var i gång! Så nu är den så ren och fin, blänker i solskenet! haha...




Nu är det så tomt och fint i förrådet när allt "skräp" är borta!

Passade även på att göra lite fint på köksbordet!


En silverbricka med ljus, blomma och en liten groda!

Pannan håller på att måla om på sin toa... vitt vitt och vitt! sen ska det upp en ny stor spegel och ett nytt golv!



Eftermiddagen har jag tillbringat nere hor Kärleken, vi har varit ute och gått en lång runda och efter det va det bara att slänga sig i vattnet....knappt att det svalkade! Men skönt va det!



Nu i kväll ska vi till "vår" lilla kvarters krog här i Hovet, tillsammans med Kicki & Micke, som oxå går på semester idag! Detta måste ju firas.....

Imorgon bär det av till Landskrona med Kärleken, som ska träffa sina kusiner + att det va Landskrona Karnevalen! Det ska bli trevligt.

Njut av Livet, Lev Här och NU!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Blöndis Växjö

Grattis!

Du kan nog döpa om din "Kärlek" till "Vandringspokalen"

Den knölen var hos mig en natt förra veckan, och det var INTE första gången.

Dumpa aset och lycka till, du verkar vara en go tjej.

2010-07-16 @ 23:13:45
Postat av: Liza

Den där kommentaren lät ju... inte så kul.

2010-07-19 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0