Life is wonderful!

Ja, jag vet.....jättelänge sedan jag skrev! Ber om ursäkt, ska bli bättre :) Hoppas jag!? Men just nu, som jag skrivit så många gånger sista tiden så är det sååå mycket just nu! Men jag tycker det är JÄTTE KUL!!!
Har ett evigt "Lycko pirr" i magen nästan hela tiden <3 och det känns jätte härligt!
Livet är verkligen underbart!



Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med datorn i knät, dricker en stor kopp te och bara myser. Orkade inte med träningen idag, var inte hemma från jobbet förrän strax efter kl 19.... Men Pannan o jag var på gymet en sväng i går kväll. Jag tog crossen och Pannan tog löpbandet, så kunde hon läsa på provet samtidigt :)
När vi kom hem blev det en film att chilla till! I morgon har jag min spinning igen, känns bra!



Nu ska jag strax läsa det sista i boken jag håller på med "Potens sökarna" En kanonhärlig bok att skratta till! Handlar om ett äldre par systrar som startar en postorderfirma och säljer ett potensmedel?! Ja...verkar lite..?? Hmm, vet inte vad jag ska säga? men den är verkligen rolig!

Ha det underbart!
Lev och Njut av livet!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0