Trött men super lycklig!

En helt otrolig vecka börjar gå mot sitt slut ( om man inte räknar med helgen) Här har det verkligen hänt saker!!
Jag har fått ett NYTT JOBB!!! så jäkla kul :D och jag börjar redan på måndag!! En utbildning på några veckor framöver för att lära mig jobbet.
Jag kan bara säga att jag är såååå lycklig!! Jag vet att det var jättemånga sökande och jag var en av dom som fick tjänsten! Plötsligt händer det......

Igår var det födelsedag. Jag fyllde 36+ haha.... igen!
Blev grattat på morgonen av Kärleken och Pannan med sång och paketer och naturligtvis en kopp te :) SaraFia kom hem från V-ås och på fredag kommer Martin.
På kvällen var det lite kalas med exotiskplanka, vin och kladdkaka till efterrätt. Fast Kicki och jag hoppade kladdkakan och tog varsin Iris istället :)
En jättetrevlig och mysig kväll!

Just nu är jag helt slut, det tar på krafterna med nytt jobb. Fast jag var en stund på gymmet idag och körde 1 tim på crossen och lite styka efteråt, kände att jag behövde rensa tankarna...
Just nu sitter jag, SaraFia och Pannan med varsin dator och är sååå sociala! Haha....vad gjorde man innan datorn fanns???

I morgon är et fredag och sista jobbdagen för veckan! Härligt!

Njut av Livet det går inte i repris!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0