Livet på topp!

Så var det söndag kväll och jag har inte bloggat på ett tag! Jag vet, men som jag skrev sist så har det varit sååå mycket nu! Hoppas på en lite lugnare vecka. Går fortfarande utbldning för det nya jobbet, en himla massa information att hålla reda på, men kul är det!
Det har varit så mycket att jag knapp hunnit träffa Kärleken! snyft...
Hoppas att vi kan få nästa helg tillsammans! :)



Igår lördag var jag på Bodaborg med mina nya jobbar kompisar! Vilket härligt gäng :) Vi var idelat i 3st lag och skulle hinna med at göra så många banor som möjligt! Det var allt från att lösa kluriga uppgifter till att kravla på golvet eller dra sig upp på typ lianer, kan säga att det känns i mina armar idag och på knäna har jag blåmärken! Men vad gör man inte för att resultatet ska bli bra :D haha....

På kvällen var det party party..... vi började hemma hos John för att senare (typ 00.30) gå vidare....men jag valde att komma hemmåt (ringde SaraFia för att få skjuts) Kärleken var på fest på sitt håll och kom hem med nattbussen, men då sov jag redan som en stock!

I fredags när jag kom hem så möttes jag av ett härligt gäng tjejer som var hemma hos Pannan för att göra sig i ordning för fest och käka lite pizza! Blev så glad för mottagandet av alla Grattis till nya jobbet!
Tycker att det är så härligt när det liv och rörelse här hemma....i bland kan det bara alldeles för tyst!



Ett gäng härliga tjejer!

Nu har SaraFia bakat muffins som vi ska smaska på i kväll, imorgon åker hon tillbaka till V-ås :(
Men jag är gad för att hon kunde stanna här hemma extra länge!


Smarriga choklad muffinas!

Nu är det dax att fixa lite te till muffinsen och krypa upp i soffhörnet en stund!

Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0