Söndag kväll

Hela söndagen har gått och jag har inte gjort många knop idag..... Har kännt mig hängig på grund av min förkylning och inte för att det va "Garagefest" i går hos Micke & Kicki.

Som vanligt var det trevligt och mysig i garaget, god mat o bra stämning. Hade först bara tänkt att va där en lite stund eftersom jag även igår inte kände mig så pigg.....men rätt som det va så var klockan nästan halv 3!! Oups! vart tog den kvällen vägen? haha... men så är det ju när man har kul! :)

Som sagt, har bara tagit det lungt, läst i min bok och slumrat till i mellan åt.
Ikväll har Kärleken, Emil och Max  varit här och ätit. Ikväll blev det grillat, kanske sista grillningen för den här säsongen?

Imorgon åker jag till Kungliga huvudstaden för att gå på kurs på tisdag. Ska passa på att träffa SaraFia och Mattias på kvällen, sen sover jag hos dom.

Nu är det strax dax att hoppa i bingen så jag, förhoppningsvis? är piggar i morgon!

Ha en skön måndag, första dagen på en orörd vecka....
Njut av Livet, Lev här och NU!"
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0