Städ söndag

Upptäckte att det va ett tag sedan jag skrev ett inlägg...men det har sin förklarnig. Har haft sånedrans mycket att göra på bla jobbet och även kvällstid, så när jag väl har varit hemma så har jag fått prioritera annat!

I frdags så åkta i alla fall jag och min lilla lillasyster till mor och far på Gotland! Härligt att få komma hit igen :)
Vi är här för att bla hjälpa till att fixa lite höst fint! Både ute och inne. Så idag har vi städat av huset med allt vad det innebär och i morgon ska vi fortsätta ute! Bort med sommarblommorna (det som finns kvar) och dit med lite fina höst blommor i stället.
Vi har även räkat med att hinna in till stan en runda.... behöver ju köpa te!

Nu är vi lagom trötta och slitna och ska göra oss varsin kopp te och sätta oss framför brasan och bara njuta!



Ha det undebart!
Njut av Livet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0