Full upp hela veckan!

Här är verkligen fullt upp denna vecka! Fattar inte hur jag ska hinna med allt, men med lite planering så ska det nog fixa sig!
Ikväll så har jag förberett inför morgondagens tjejträff, hinner ju inte fixa något i morgon efter jobbet, så det fick bli idag. Sen har jag även hunnit med ett styrelsemöte...som jag inte visste att jag skulle på?



På torsdag ska jag hem till Boddan en sväng, det ska bli jätte kul att träffa henne, nu när vi inte jobbar ihop längre. Det ända jag kan sakna från förra jobbet var våra pratstunder och naturligtvis "Polen veckan" haha... Det var den bästa veckan på hela året, nästan ialla fall :)


Boddan butt!

Imorgon är det grupp frukost med Zeusgruppen! Vi ska käka på Hemma hos oss på Söder, vilket ska bli jättemysigt! Kom på förut att då behöver jag ju inte äta frukost hemma och kan därför ligga kvar lite extra inna jag går upp! Det gäller som sagt att ta vara på tiden! :)

Lev livet här och NU!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0