Lugn helg

Idag har jag träffat mina underbara systrar och naturligtvis så blev det fika och massor av te! Vi passade även på att Gratta Hilda som nyligen fyllt år.


Grattis Hildis!


Vad vore livet utan fika....tråkigt!


Nu har våren kommit och med den blåsippora! Visst är det härligt

Har även fått mysa med min Kärlek i helgen. Ifredags hade jag lagat en härlig fisksoppa som jag bjöd Kärleken och Pannan på, och i lördags var vi bort bjudna till Granis, för att gratta Johanna som fyller år idag. Grattis grattis!
Och naturligtvis blev jag bjuden på te på sängen i morses! Jag har verkligen världens bästa Kärlek som skämmer bort mig. Igår fick jag även en bukett härliga tulpaner av honom!


Härliga underbara tulpaner!


Min älskade Kärlek!

Annars har helgen varit lugn och skön, precis vad jag behövde eftersom veckan som kommer är fullbokad, har nått uppbokat varje kväll.....men det ska bli kul :)

Njut av livet och ha kul!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0