En riktig chill helg!

Jag har verkligen haft en riktigt skön chill helg! Det va precis vad jag behgövde ha efter en hektisk vecka. Det har som vanligt varit fullt upp med jobb jobb och jobb! Men jag tycker att det är kul så då gör det inget att det blir mycket.

Igår, lördag, så gick jag och skrotade i "pyjamasen" nästan hela dagen, framåt halv 5 tiden så bytte jag om till lite mer civiliserade kläder :) Men jag fick gjort en massa här hemma, jag passade på att plocka och dona, fick även städat. Så nu känner jag mig helnöjd... Fick även upp min nyinköpta stora spegel (den bara stod där i affären och väntade på mig!) tack vare Kärleken som hjälpte mig med detta.

Sen var det ju dax för årets försa melodifestival, jag kan erkänna att jag tycker det är lite roligt att titta på detta, och jag blev nöjd över resultatet, tyckte att rapplåten, tror att den hette typ Me and my drums?? som gick vidare var bland dom bästa...

Idag har jag, Kärleken, Pannan och Emil varit inne i stan, vi passade på att ta en fika och shoppa loss lite :) Själv så köpte jag en beige blus ett linne och en jätte härlig tub halsduk i brunt och svart. Köpte även ett halsband och en ring! Pannan köpte oxå ett halsband och en ring, så nu kan vi låna av varandra.... det är det bästa med döttrar, att man lånar av varandra!

Jag har även varit uppe på gymmet i kväll och sprungit en runda på löpbandet!! Så himla skönt, nu är jag på G igen! Jag har ju inte tränat på över en hel månad nu pga av axeln.....men nu så!! Det ska bli så skönt att komma igång på riktigt igen...

Nu ska jag ladda för en kommande vecka!

Ha det bäst och va rädd om dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0