Sommar värme

Vad gör man när man bara längtar efter sol och värme?? Jag tycker ju iofs om vintern men nu har även jag tröttnat på detta! Jag har frusit i en hel vecka och inte hjälper det att klä på sig en massa.... Jag fryser liksom inni från! Brrr


Tänk när termometern visar på över 20 grader varmt igen!! Detta var förövrigt kl halv 9 på morgonen!!

Trots att det har varit minusgrader idag har jag tvättat av bilen...fick så dåligt samvete varje gång jag öppnade garage dörrarna och såg hur smutsig hon är!! Så med flera hinka varmt vatten, så blev hon lite renare, och jag känner mig nöjd :)


Tre av mina älsklingar Kärleken, Pannan och Subben!

Nu är det bara att fortsätta att längta efter sol och värme... och allt annat härligt som sommaren har att bjuda på!









Nu börjar en ny spännande vecka= 1vecka närmre sommaren och värmen..... Härligt!

Ha det gott och njut! (trots att det är kallt)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0