När kommer våren?

Nu får det verkligen vara slut på detta snöande..... idag har det kommit ytterligare snö, även om  det inte varit så mycket, men dock snö!!
Nu vill jag ha vår och värme!! Så det så!!


Tänk när vi kan se blåsippor igen!

Igår var jag hos bästa Carina kompis. Jättemysigt att träffa henne igen, det var ett tag sedan vi träffades, så vi hade en hel del att "babbla" om. Blev bjuden på jättegod lax :) Sen tittade vi naturligt vis på Ullared,på tv, detta vårat shoppingparadis! haha.... hoppas att det blir en resa dit i sommar igen.


Jag och min Carina kopis!


Som ni ser så... shoppades det en hel del när vi var i Ullared i sommras!! Åhh, dessutom hade vi hur kul som helst! :)

Har pratat med båda mina stora älsklingar på telefon idag. Åhh va jag längtar efter att få träffa dem! Men om ca 1månad så ses vi allihop! Ska verkligen bli kanon!




Mina stora älsklingar, vad jag saknar er! Varför ska det vara så långt i mellan....??

Nu kryper jag upp i soffan med en gosig filt omkring mig och en stor varm kopp te för att få lite värme, har ju inte mi Kärlek hos mig idag som kan värma mig!

Lev här och Njut!
Kram




Kommentarer
Postat av: SaraFia

1. Jag hoppas verkligen det blir vår tills om en månad när ni är i Stockholm!

2. Vill absolut med till Ullared!!!!

3. Kommer Martin också till Stockholm? :D

2011-02-24 @ 18:59:25
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0