Mor och dotter eftermiddag

Idag har jag varit lite ledig på eftermiddagen för att ha en mor och dotter eftermiddag. Pannan och jag möttes upp på stan för att först fixa ett nytt pass till henne och sen var det dax att "boka" om våra tåg biljetter eftersom dom tågavgångarna vi hade beställt hade ställts in!! Men vem blir förvånad? det är ju SJ
vi parat om! Men för vår del så blev det bättre :)

Men som alltid, nästan, när vi är i stan så blev det en fika/lunch på Millas. Kycklingtoast och en kopp te till mig och varm mjölk till Pannan.



Efter fikat var det dax för en liten shoppingtur... tyvärr så kommer ju inte lönen förrens i morgon! Men att titta kostar ju inget. Men lite blev det shoppat för min del, ett par beige chinos och en svart topp, Men det fanns en massa fint som jag skulle vilja ha! men jag sparar mig tills vi åker till Stockholm :)

Imorgon efter jobbet ska vi tjejer i gruppen ha en SPA kväll, vi har hyrt ett ställe med badtunna utomhus och bastu. Ska verkligen bli kanonkul. Så idag har det inhandlats lite champange för det ska man ha när man sitter i bubbelpoolen!

Nu blir det att njuta av ytterligare en kopp te och en bit av Marabous polka choklad! Mums va god den är!!

Ha en fortsatt bra kväll, det ska jag ha för nu har Kärleken kommit hit! <3

Lev livet och njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0