Nu går vi mot ljusare tider...


Så himla skönt...nu har halva arbetsveckan gått och det är bara 2jobbdagar kvar innan helg!

Ikväll så blev det en tur upp till gymmet och löpbandet, var lite orolig att det skulle vara upptaget, men jag hade tur, det var ledigt! Så det blev 40 min löpträning. Jag hade en sån härlig känsla i måndags em/kväll när jag började känna lite smått att jag hade lite träningvärk efter söndagens löpning :) Detta är en sån härlig känsla tycker jag! Få se hur det känns i morgon?

Imåndags blev förövrigt A-C mormor till en go liten Ellen! Hon föddes vid halv 9 tiden på morgonen. Ett Jättegrattis till dom stolta föräldrarna och en ännu stoltare mormor!


Grattis mormor!

Just nu håller pannan på att baka cupcakes, så jag har blivit lovad en sådan till mitt te....


Mums va gott!

Idag på morgonen så blev jag så glad över att det va ljust när jag körde till jobbet!! Det var länge sedan det var ljust vid den tiden på morgonen (strax efter 7) och nu blir det bara ljusare o ljusare o det blir bara bättre.... innan vi fattar hur så har det blivit sommar igen!


Snart sitter man i sin brassestol på stranden o bara njuter!

Ha en underbar dag o va rädd om dig!
Lev livet och njut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0