Varm choklad <3

Det blev ingen träning för min del i kväll :( Sent i eftemiddags börjad den komma smygandes...en sån jätte huvudvärk! Jag hade verklige sett framemot ett träningspass, men eftersom värken inte släpper ens med huvudvärkstablett så är det inte så mycket att göra åt!! Vet inte om det är "nått" på gång...svid i ögonen, rosslig i halsen, hmmm... hoppas inte!
Pannan har ju varit hemma från skolan idag, feber och rossliga luftrör.

Så nu sitter jag uppkrupen i soffan med en filt omkring mig och enstor kopp varm choklad (har blandat kakao, socker och vispgrädde till en röra och sen på med mjölken!) med vispgrädde och lite rom i! Det brukar ju hjälpa om man har "nått" på gång?!


Pannan drack som vanligt varm mjölk medan jag drack choklad!


Ha en fortsatt skön kväll!
Lev livet här och NU!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0